Wewnętrzne bogactwo dla lekarza Buddyjski

Jego Świątobliwość 17 Karmapa Taje Dordże akcji nauczania dla studentów na temat: “Wewnętrzne bogactwo dla lekarza buddyjskich.”

 

Gautama Budda, założyciel tego, co jest obecnie znany jako Buddyzm, całym jego życiu zawsze nauczał jego bezpośredniego doświadczenia i bezwzględne realizacje innych, z motywacją dla pożytku wszystkich istot czujących.

 

Jest buddystą, I zostały z wykorzystaniem ten szczególny termin “wewnętrznego bogactwa” jako medium do nauki Buddy podzielić się z innymi, którzy mogą z niego korzystać.
Również aby wskazać, że wszystkie te cechy, które uprawiane na ścieżkę buddyjską pochodzą w, I zostały z wykorzystaniem słowo “wewnętrzną.”

 

Zależności od tego co szukamy różnego rodzaju bogactwa w życiu. Wystarczy zadać sobie pytanie, czy wyszukiwać wyrazy w słowniku, a znajdziecie, że niemal nieograniczone możliwości.

 

Jednym ze sposobów definiowania bogactwo jest środkiem do realizacji naszych pożądanych celów.

 

Na przykład: znajomość medycyny jest swego rodzaju bogactwa do lekarza, umiejętność czytania i pisania jest bogactwo do uczonego, wiedzy o gospodarce jest bogactwo przedsiębiorca i wiedzy o duchowości jest bogactwo osobą religijną.

 

Z buddyjskiego punktu widzenia bogactwo jest praktyka prawdziwej dobroci i prawdziwej mądrości.

 

Praktyka prawdziwej dobroci i mądrości prawdziwej jest środkiem do zwalczania przyczyn i warunków dla osoby fizycznej i psychicznej ubóstwa. Efekt jest to, że poszczególne zyskuje stan bezwzględne zaprzestanie, który jest absolutnym dobrobytu.

 

Umysł zakłócony przez lęk i zamieszanie (sanskryt: trzy rodzaje cierpienia) nie realizacji jego prawdziwa natura jest w stanie ubóstwa. Umysł posiada potencjał lub esencji do pokonania lęku i zamieszaniestąd “prawdziwa natura”.

 

Bezwzględne dobrobytu jest państwem ustania przyczyny niepokoju i zamętu (karmy i klesha).

 

Ścieżka do pokonania lęku i zamieszanie i ich przyczyny jest “wewnętrzne bogactwo,” że tak powiem.

 

Z tego punktu widzenia bogactwo wewnętrzne mogą być interpretowane jako połączenie kilku składników aktywnych:

 

Słuchanie nauki Buddy: posiada wielokrotnie słuchać nauk, które pokazują, że umysłpotencjału do pielęgnowania prawdziwej dobroci i prawdziwej mądrości dla dobra innych. Jeśli ten potencjał lub istota jest uprawiana przez wytrwałość jest naprawdę osiągalne.
Kontemplując nauki jeden wysłuchał: wpajania sobie z wiedza zdobyte od nauki poprzez dźwięk rozumowanie, aby rozwiać wszelkie wątpliwości.
Rozważanie na temat faktów, skoro wszystkie fakty zostały dokonane znane teoretycznie lub koncepcyjnie do umysłu, do punktu, gdzie, na przykład, umysł wie, że ogień naprawdę spala. Na tym etapie umysł rzeczywiście próbuje skupić się na prawdziwej dobroci i prawdziwej mądrości z jednym koncentracji, wielokrotnie.
Medytacja jest jak dostania się do znaku, jak ktoś, kto ma zapomniany jej tożsamość. Powołując się na metodę o nazwie medytacja wydaje się wymagać od osoby dostać się do tego znaku, jednocześnie nie zdając sobie sprawy że tego znaku bardzosobie.

 

Sposobów medytacji jest jedną z najważniejszych części praktyki buddyjskiej, bo to jest ostatnim krokiem rozpocząć pobieranie bezwzględne dobrobytu.