Archive | September, 2016

Jakie są najlepsze suplementy 5 dla mięśni szybciej zdobyć?

bodybuildingCzy stara się budować mięśnie, ale nie widząc wyniki? Zapoznaj się z top 5 Suplementy budowanie mięśni dla szybciej zyskuje!
Spacer po sekcji Sklep na Bodybuilding.com i zobaczysz mnóstwo suplementów nastawiona na budowanie masy mięśniowej i przywrócenie ciała po intensywnych ćwiczeniach. W większości te suplementy działa dobrze dla ludzi, ale nie wszystkie suplementy dla wszystkich ludzi. Ze względu na unikatowy charakter naszego ciała Niektórzy zawodnicy będą różnie reagują na niektóre suplementy. Pomimo tych różnic istnieje wiele suplementów, które pokazują największe korzyści i najbardziej zwrotu całej planszy. Oto pięć czuję najlepiej stosować do wzrostu mięśni.

1 Somatodrol

Somatodrol jest substancją naturalnie występującą w naszych komórkach mięśniowych, przede wszystkim wokół mięśni szkieletowych można znaleźć tkanki, gdzie dostarczyć około 95% kreatyny w organizmie. Reszta jest przechowywany w pozostałej części organizmu.
Naturalnie występujący metabolit ten został przedstawiony jako Monohydrat kreatyny w celach suplement diety. Służy do produkcji energii komórkowej i modulacji.
Dodatkowe korzyści z suplementacji kreatyny:
  • Promocja chudego masy ciała
  • Zwiększenie objętości komórek mięśniowych
  • Szybszą regenerację po wysiłku fizycznym
  • Wzrost glikogenu
  • Wzrost wydajności mięśni wysokiej intensywności
Sportowcy zazwyczaj wolą kreatyny podczas treningu siłowego i kulturystyki z powodu szybkiego tempa, w którym masy mięśniowej jest zbudowany. Podobnie dla wielu jest łatwe przerwanie stosowania kreatyny, bo to jest naturalnie produkowany przez organizm. Gdy sportowiec przestanie przyjmowania tego suplementu, poziom kreatyny w organizmie powrócić do normalnego w ciągu 3-4 tygodni.
Zalecane dozowanie: 5-10 gramów. Weź połowę dzienny posiłek przed treningiem idrugiej połowie swoim codzienna porcja z swoje wstrząsnąć po treningu.

2BETA-ALANINY

To jest naturalnie występujący aminokwas nieistotne, że przychodzi do organizmu przez żywności, które bogate w białka, takich jak drób. Zwiększenie wydajności w beta alanina (BA) jest ze względu na jego zdolność do zwiększania domięśniowych poziom karnozyny. Ten wzrost beta alaniny poprzez suplementację sugeruje, że Karnozyna poziomy wywoływane przez ponad 60% w tak szybko, jak cztery tygodnie.
Jest to znaczące, ponieważ podczas wysokiej intensywności ćwiczeń nasze ciała gromadzą się duże ilości wodoru, co powoduje, że nasze pH do spadku (przy czym stajemy się bardziej kwaśne). Ten zakwaszenia (kwas mlekowy) może powodować ciężkie zmęczenie, zmniejszyć wydajność mięśni i zamykaæ w dó³ neuronowe napęd, który można wymusić niewydolności mięśnia. Utrzymując podnieść poziom karnozyny poprzez suplementację BA, którą kulturysta jest w stanie opóźnić nagromadzenie wodoru i wynikowy kwasowości, który można następnie, opóźnić zmęczenie mięśni i awarii.
Dodatkowe korzyści z suplementacji beta alanina:
  • Podwyższona wytrzymałość
  • Poprawa siły wyjściowe
  • Delayed zmęczenie
  • Zwiększona zdolność powtarzające się sprint
  • Działa synergistycznie z kreatyną
Zalecane dawkowanie: 2-6 g dziennie, podjęte w mniejszych dawkach w ciągu dnia,aby zmniejszyć uczucie mrowienia skóry.

3WHEY BIAŁKA

To jest zostały systematycznie domyślił się, że kulturystów i trenerzy mogą poprawićwydajność i przyrost masy mięśniowej, podczas spożywania białek serwatkowych shakes lub suplementów. Białko serwatkowe dostarcza organizmowi dużej ilości białka, które pomaga przyspieszyć proces wzrostu mięśni.
Serwatka jest zwykle spożywane przed i po treningu, aby zwiększyć syntezę białek ipoprawić regenerację mięśni i renowacji. Czy próbujesz dodać chudego masy lub spadek tkanki tłuszczowej, dodając uzupełnienie białka serwatkowego do wykonywania rutynowych może przyspieszyć proces zysków i strat. Oto niektóre zalety suplementacji białka serwatki.
ŁATWO PRZYSWAJALNE
Waga trenerów i sportowców w podróży można zaoszczędzić czas poprzez spożywanie białka serwatkowego wstrząsnąć prawo po ich treningi, aby uzyskać korzyści składników odżywczych, które szybko wchłaniane. Serwatka jest szybkie trawienie białek mleka który działa prawie natychmiast po to, aby ułatwić dostarczanie aminokwasów do mięśni szkieletowych.
NIETOLERANCJĄ LAKTOZY
Wie ktoś, kto jest nietolerancją laktozy, skurcze i dyskomfort próbuje przejąć codziennego koktajle mleczne. A nie cierpienie poprzez GI cierpienie, należy wziąć pod uwagę uzupełniające z izolat białka serwatkowego, który zawiera wyższy procent czystego białka i może być praktycznie wolne od laktozy.
UWAGA:
Proszę uważnie przeczytać etykietę i jeśli masz zalecenie o laktozy białka powderplease napisz do mnie.
NAPRAWY MIĘŚNI LEPSZE
Po zakończeniu intensywnego treningu ciężarów lub wydarzenie sportowe organizm potrzebuje do samonaprawy. Aby to zrobić, że potrzebuje określonego żywienia.Białko jest istotnym budulcem mięśni naprawy i przychodzi pakowane w białek serwatkowych wibracje i suplementów. Gdy podjęte natychmiast po treningu wyzwalaczybiałka mięśni szybkiego odzyskiwania.
NATURALNE TŁUMIĄCE APETYT
Wysokiej białka diety można zażegnać głodu, dzięki czemu łatwiej spożywać dietę niskokaloryczną bez cierpiących głód ciężkie. Suplementy białka serwatki i trzęsie może służyć jako zamiennik posiłku lub jako przekąskę między posiłkami. Tylko Pamiętaj szukać tych, które nie są pełne węglowodanów i tłuszczów.
AMINOKWASY
Nasz organizm potrzebuje znaczną ilość jakości białka i aminokwasy, aby funkcjonować. Suplementy białka serwatki zawiera bardzo wysokie stężenie aminokwasów, które zapewniają pomoc w syntezie białek.
POPRAWA PRZEMIANY MATERII
Spożywanie dużych ilości białka jest paliwo do pieców. Jeżeli jest spożywany przez cały dzień, służy jako doskonałe źródło energii, aby utrzymać ogień oświetlone dla metabolizmu. Poprawa przemiany materii otrzymujesz większe spalanie kalorii przez cały dzień.
Zalecane dawkowanie: Spożywać 20-30 g białka serwatki w czasie. Najlepiej stosować przed i po treningu, ale także jest to wygodny sposób, aby uzyskać w niezbędną ilość białka, gdy cała żywność nie jest opcja. Nigdy nie należy polegać na wstrząsy; natomiast o shake białka serwatki jest idealnym po treningu, w pozostałych przypadkach w ciągu dnia jak najlepiej, aby dostać w całego źródeł żywności.

4BRANCHED-ŁAŃCUCH AMINOKWASÓW (BCAA)

Innym częstym dodatkiem, który trenerów wagi i kulturystów włączyć do rozgałęzionych przykuty aminokwasów (BCAA), aby poprawić wyniki treningu. Z 20 aminokwasów w organizmie, trzy określane jako BCAA: Leucyna, izoleucyna i walina. to kluczowe aminokwasy, które stymulują syntezę białek i pomaga regulować metabolizm białek.
Organizm wykorzystuje BCAA, aby pomóc odzyskać mięśni. Jak uzupełnienie białkaserwatki BCAA dysk składników odżywczych do tkanki mięśniowej, co pozwala na lepsze treningu odzysku. W mięśniach BCAA służą jako źródła energii podczas ćwiczeń, więc biorąc suplement może pomóc przywrócić samego odżywczych utracone podczas intensywnych ćwiczeń. Dodatek ten również zmniejsza ból od zmęczenie mięśni i poprawia metaboliczne odzyskiwania.
Istnieje również pewną dowodu, że BCAA może pomóc poprawić wytrzymałość poprzez utrzymywanie mięśni napędzany — coś, co jest interesujące dla dalekobieżnychtreningi, takich jak plecakiem lub długodystansowych uruchomiony (maratony), odległość, pływanie lub inny długotrwały trening.

5GLUTAMINE

Glutamina jest reklamowany na jego zdolność do spowolnić rozpad tkanki mięśniowej podczas intensywnych ćwiczeń, które mogą poprawić siłę progi i podwyższonej wytrzymałości. Tych, Waga szkolenia będzie znaleźć, że mogą unieść większymi ciężarami na dłuższy okres i trenuj częściej. Przesuwanie granic mięśni inspiruje organizmdo produkcji większej masy mięśniowej, aby zrekompensować.
Glutaminy ma również szereg innych korzyści związanych z biorąc go w formie dodatku:
  • Zachowanie tkanki mięśniowej pozwala organizmowi spalić dodatkowe tłuszczu;ma bardziej beztłuszczowej masy ciała, tym bardziej skuteczny jest Twój metabolizm. Podczas szkolenia, aby schudnąć, ciało też rzucą masy mięśniowej, więc ważne jest, aby spowolnić utratę mięśni.
  • Glutaminy ma się pozytywne wyniki z poprawy układu odpornościowego w wielu,którzy podejmują ten dodatek. Kiedy jesteś pod intensywne szkolenia, miejsca stresnie tylko na mięśnie, ale na cały system immunologiczny. Glutamina przywraca zdrowie tkanki mięśniowej, i żywi do układu immunologicznego, jak również zapewniając szybką regenerację ciała jako całości.
  • Glutaminy zostały przytoczone na jego zdolność do zwiększenia stężenia hormonu wzrostu w organizmie. To jest ważną atrakcją dla tych, którzy chcą skupić się na budowaniu mięśni, jak jedno z badań sugeruje, że tylko 2 gramy suplementacji glutaminy może zwiększyć hormonu wzrostu.
Zalecane dawkowanie: 5 gramów, po przebudzeniu, 5 g po treningu i 5 g przed snem.
WNIOSEK
Oczywiście wyniki zawsze można osiągnąć bez suplementów, ale proces jest zawszebędzie działać wolniej. Moja rada dla Ciebie jest przede wszystkim uzyskać diety w linii. Będziesz bardzo zaskoczony przez ile lepiej Twoje ciało będzie reagować na Waga szkoleń, kiedy Twoja dieta jest w linii. Następnie Jeśli zdecydujesz się wziąć suplementów, które poleciłem, powinieneś zobaczyć lepsze wyniki.
Wyniki, które można uzyskać z suplementacji będziemy się różnić, w szczególności,ponieważ każda osoba będzie miała inny trening, wykorzystując różne poziomy intensywności i długości. Jeśli Twoja dieta jest w linii i pracuje się z najwyższą intensywność, te suplementy mogą pomóc dostać się do następnego poziomu.
Więcej informacji na ten temat i wiele innych tematów na Szwindel